Обов’язки:
- реєстрація, прийом та відправлення кореспонденції;
- складання проектів листів, узгодження їх з керівництвом;
- переклад текстів українською/англійською;
- допомога в організації відряджень, бронюванні квитків, готелів тощо, підготовка супутніх документів;
- допомога в організації зустрічей, технічна підтримка та логістичний супровід;
- забезпечення життєдіяльності офісу: закупівля необхідних канцтоварів, витратних матеріалів, вирішення питань оренди/ремонту приміщень;
- контроль справності технічного обладнання;
- зустріч відвідувачів та гостей офісу, створення дружньої та комфортної атмосфери для спілкування.
Вимоги:
- вільне володіння українською мовою;
- володіння англійською мовою буде перевагою;
- впевнений користувач ПК, MS Office;
- організованість;
- уважність до деталей;
- відповідальність;
- мотивація до роботи на благо пацієнтів України.
Зі свого боку ми пропонуємо цікаву роботу, причетність до системних змін у сфері охорони здоров’я, можливість професійного росту та конкурентну заробітну плату.
Резюме та мотиваційний лист надсилайте на адресу alina.k@patients.org.ua до 2 листопада 2021 року.