Медзаклади, які надають безоплатні послуги пацієнтам за контрактом з НСЗУ, можна буде впізнати за спеціальними наліпками з логотипом Національної служби здоров’я України та написом «Договір з НСЗУ», яка розміщується на дверях лікарень.
Про це розповіли представники НСЗУ на зустрічі з пацієнтською спільнотою північного регіону.
Медзаклади, які надають безоплатні послуги пацієнтам за контрактом з НСЗУ, можна буде впізнати за спеціальними наліпками з логотипом Національної служби здоров’я України та написом «Договір з НСЗУ», яка розміщується на дверях лікарень. Про те, як уже відбувається брендування медзакладів, та де пацієнтам слід шукати інформацію про безоплатні медпослуги, — говорили на зустрічі з пацієнтською спільнотою північного регіону.
«Медичні заклади в північному регіоні активно розміщують спеціальні позначки з логотипом НСЗУ. Це означає, що заклад має контракт з Національною службою здоров’я України і пацієнт може отримати там медпослуги безоплатно. Крім того, всередині кожного такого медзакладу є інформаційний стенд. На ньому можна знайти інформацію, як скористатися програмою медичних гарантій, які безоплатні послуги може надати саме цей медичний заклад за договором з НСЗУ», — розповіла керівник Північного міжрегіонального департаменту НСЗУ Вікторія Мілютіна.
Також Вікторія Мілютіна нагадала, що інформацію про законтрактовані медичні заклади та аптеки, а також про послуги, які вже оплачені НСЗУ, можна знайти на дешбордах сайту Національної служби здоров’я.
Крім того, під час зустрічі разом з десятками громадських організацій обговорили програму медичних гарантій на 2021 рік, яких змін слід чекати пацієнтам найближчим часом та як відбувається реформа медичної сфери в північному регіоні.
Найближчим часом відбудуться зустрічі з громадськими організаціями і в інших регіонах.
Зустріч відбулася за підтримки Проекту USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я». Проект разом з НСЗУ проводить серію заходів для громадського сектору з метою покращення розуміння процесів трансформації системи охорони здоров’я, прав пацієнтів та їх захисту, посилення спроможності щодо комунікації змін у системі.