Зі стартом медичної реформи на вторинній ланці ми у БФ «Пацієнти України» зрозуміли, що пацієнтам потрібна підтримка у відстоюванні їхніх прав. Зміни на вторинній ланці, які почали діяти з 1 квітня 2020 року, дозволяють громадянам України отримати лікування безоплатно.
Зі стартом медичної реформи на вторинній ланці ми у БФ «Пацієнти України» зрозуміли, що пацієнтам потрібна підтримка у відстоюванні їхніх прав. Зміни на вторинній ланці, які почали діяти з 1 квітня 2020 року, дозволяють громадянам України отримати лікування безоплатно. Проте пацієнти часто не знають своїх прав, як їх відстоювати та що робити, коли вимагають гроші. Так вони стають жертвами корупції і не отримують послуги, які гарантовані їм державою.
«Ми переконані, що знання своїх права та відстоювання їх — це велика сила, яка може змінити медичну систему на краще. Окрім того, кожен громадянин України має отримувати медичні послуги, які гарантує держава, безоплатно. Для того, щоб допомогти у цьому пацієнтам, ми створили гарячу лінію Номер здоров’я», — зазначає Інна Іваненко, виконавча директора БФ «Пацієнти України».
Звернувшись на нашу лінію, пацієнти можуть:
Гаряча лінія працює з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 16:00. Номери гарячої лінії: (096) 2-888-003, (095) 2-888-005. Також своє запитання можна написати у вайбер на номер (096) 2-888-003 або на електронну адресу info@eliky.in.ua.
В Пацієнтів України вже є успішний досвід проєкту гарячої лінії. Так, з 2016 року до сьогодні діє гаряча лінія «Єліки», яка допомагала пацієнтам дізнатись, які ліки доступні у закладах, які пацієнт може отримати безкоштовно. За 2020 рік команда лінії обробили 9000 звернень. Зараз інформацію про ліки у закладах надаватиме гаряча лінія «Номер здоров’я».
Проєкт гаряча лінія з впровадження медичної реформи створено за підтримки Міжнародного Фонду «Відродження».