Вперше пацієнтська організація отримала престижну PR-нагороду | Пацієнти України

Вперше пацієнтська організація отримала престижну PR-нагороду

Home > Новини > Вперше пацієнтська організація отримала престижну PR-нагороду

Вперше пацієнтська організація отримала престижну PR-нагороду

25 листопада вперше в історії проведення найпрестижнішого міжнародного конкурсу PRAVDA Awards лауреатом конкурсу стала громадська організація, а не бізнес агентство. 1 місце та спеціальний приз від журі отримала пацієнтська організація ЮКАБ. Активісти презентували безпрецедентний кейс: акцію «ПРИРЕЧЕНІ», яка пройшла під стінами Кабінету міністрів України в квітні цього року. Під час акції 100 «приречених» з мішками на головах та зашморгами на шиях вишикувались, ніби на страту, навпроти будівлі уряду. Метою акції було домогтися від держави грошей на лікування гепатиту С. Завдяки поєднанню інструментів у галузі PR та GR, уряд ухвалив безпрецедентне рішення та профінансував лікувальні програми з гепатиту С. Цього ніколи не робилося раніше.

Конкуренція в категорії «про-боно» була неабияка: за звання кращих боролися професіонали PR-галузі з великим досвідом участі у подібних конкурсах (агенції «Pleon Talan», «Vavilon» та «PRP»). Проте журі високо оцінило саме ідею та реалізацію проекту, від якого отримали користь пацієнти.

«Ми креативно та натхненно робимо свою справу — захищаємо право українців на якісне та доступне лікування. Коли ми розпочинали цю кампанію, наша мета здавалася недосяжною. Проте результат є — закуплено ліки на суму більше 33 млн. грн., — розповідає Дмитро Шерембей, голова пацієнтської організації ЮКАБ, — причому ми діяли виключно в межах PR-інструментарію. Це надихнуло нас поділитися своїм досвідом».

PRAVDA Awards — міжнародний конкурс у сфері зв’язків з громадськістю, платформа для обговорення найуспішніших PR-кейсів року. Він проводиться щорічно, починаючи з 2006 року Українською Асоціацією зі зв’язків з громадськістю (UAPR).

На PRAVDA Awards проекти оцінюються за критеріями ефективності та креативності в галузі PR.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *